Brian en Amanda hadden die 600 CP nooit moeten vragen. Maar ze waren gewoon hebberig zoals gewoonlijk. Ze zijn in de kuil gevallen die ze zelf gegraven hadden.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:08 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, ik heb daar ook over zitten denken.
Zou het kunnen dat de Febo dit bekokstoofd heeft?
Tegen Amanda zeggen dat ze haar rijbewijs ZEKER zal krijgen als ze met iedereen van te voren afdealt. Van Huub had ze nog iets tegoed (meende ik te horen zeggen), Lieke heeft 20 CP nodig en Jaap belooft het als ze haar stem voor de 2 uur geeft.
Tegen Jaap zeggen ze "je mag 2 uur (zonder camera?) naar buiten om Cora en je vader te zien (die niet op bezoek willen komen) als je 600 CP geeft (300 voor het bezoek, dubbele voor zonder camera). En geef Amanda ook die belofte, dan wordt het vuurwerk als je het weer verbreekt".
Kortom, die vrijdag stemming klopt gewoon niks van, maar WEL als het samen met de stemming van zaterdag wordt gemonteerd en uitgezonden.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:33 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]
zou jaap vergeten zijn dat hij de hond niet mag voeren?
Er wordt al een aktie voor hem gehouden op Nowlivequote:Op zaterdag 22 december 2007 17:35 schreef kit2u het volgende:
Nu keith richards dagelijks op tv komt zal er vast wel verliefdheidsfanpost voor hem binnen komen.
Er is heus ergens een voedselbankvrouwtje die hem binnen haalt.
Samen naar de Aldi.
mooie opquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:31 schreef akveor het volgende:
10 Minuten COS
Lieke heeft bezoek gehad.
[ afbeelding ]
Ze is nog steeds pissed op Huub.
[ afbeelding ]
Lieke geloofd niet veel van de verhalen van Mikey.
[ afbeelding ]
Weinig nieuws onder het winterzonnetje dus.
Jongens zoals Brian?quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:38 schreef akveor het volgende:
Amanda wil leuke jongens voor Lieke regelen? Brian herinnert haar daar iets te laat aan.
ahaa dat had ik gemist.quote:
Jaap zou dit toch ook moeten zien..... Lieek wil ruimte maar heult met de vijand....quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:42 schreef mazaru het volgende:
De beste vriendinnen hebben elkaar weer gevonden
[ afbeelding ]
Dat vind ik dus niet kunnen.... schaf dan de stemmingen maar af als ze toch alles krijgen. Beetje stampvoeten en het is weer geregeld.... zum kotzen....quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:45 schreef Dark het volgende:
Amanda heeft alles met het hokje besproken en het komt wel goed.........
Het rijbewijs komt dus binnenkort voor Amanda.
En het is niet erg om een rat te zijn in dat spel. Maar geef het dan ook eerlijk toe.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Jaap zou dit toch ook moeten zien..... Lieek wil ruimte maar heult met de vijand....
Wel kwaad tegen Huub maar niet tegen Jaap. Het ligt er te dik bovenop. Als Jaap Lieke zou vragen of ze hem zou willen pijpen voor backup dan zal ze dat doen. De grootste rat in de villa is Lieke.
Dan maar hopen dat het net zo goed geregeld gaat worden als Huub's motorrijbewijs.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:45 schreef Dark het volgende:
Daar merken wij niks van hoor, gaat onder het mom van golflessen en dokter/tandartsbezoekjes.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet kunnen.... schaf dan de stemmingen maar af als ze toch alles krijgen. Beetje stampvoeten en het is weer geregeld.... zum kotzen....![]()
Als Luc een platencontract krijgt als die met Huub samenspeelt, dan zal die dat gelijk doenquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:49 schreef akveor het volgende:
Jaap denkt dat het misschien Jaap, Huub en Luc word..... Ze hebben dus echt niet door dat Luc heeft uitgesproken dat hij alles zal doen om Brian te laten winnen.
Tuurlijk...jij kent haar zo goed dat je precies weet wat ze zou doen....quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Jaap zou dit toch ook moeten zien..... Lieek wil ruimte maar heult met de vijand....
Wel kwaad tegen Huub maar niet tegen Jaap. Het ligt er te dik bovenop. Als Jaap Lieke zou vragen of ze hem zou willen pijpen voor backup dan zal ze dat doen. De grootste rat in de villa is Lieke.
Jezus Mina! Wel voor een ander vergallen eerst en vervolgens doodleuk zelf gaan rijden.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:45 schreef Dark het volgende:
Komt door het trainen...quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:47 schreef beequeen het volgende:
Wat is er met Brian, hij schokt nog heviger dan anders.
Het mooie was, Jaap zei dat hij een aso was en een egoïst. Zij doen zich altijd zo goed voor. Jaap heeft helemaal niks aan geloofwaardigheid ingeleverd. Amanda des te meer. Dan heb ik het nog over de uitkomst en niet eens over alle tegenstrijdige domme argumenten die werden gegeven.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:53 schreef Dark het volgende:
Amanda - Huub en Jaap zetten zichzelf alleen maar voor lul, met dit.........
Precies.... ze heeft geen principes... ze dumpt mensen als vuil als ze ze gebruikt heeft. Net als een zwarte weduwe die het mannetje opvreet nadat ie z'n plicht heeft gedaan.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
En het is niet erg om een rat te zijn in dat spel. Maar geef het dan ook eerlijk toe.
Huub weet en zegt eerlijk dat die het keihard speelt. Maar Lieke blijft maar doordrammen dat ze zo eerlijk en principieel is, terwijl het de grootste jakhals daar is.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:53 schreef Dark het volgende:
nix nieuws. wat dacht je van selene die door de stemming niet mee mocht naar de premiere? is ook gewoon meegeweest. sogenaamd door iemand die nog een premiere-kaartje over had... ja vast, bullshit.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet kunnen.... schaf dan de stemmingen maar af als ze toch alles krijgen. Beetje stampvoeten en het is weer geregeld.... zum kotzen....![]()
Ik ga af op wat ik zie en reageer daarop.... ik laat me lekker door mijn emoties meeslepen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:50 schreef riri het volgende:
[..]
Tuurlijk...jij kent haar zo goed dat je precies weet wat ze zou doen....
Jaap wil niets anders dan dat ze haar eigen dingen doet...hij weet waar ze naar toe wil..dat hebben Jaap en Lieke allang uitgesproken.
Hoe meer ze weet van het andere clubje hoe beter...laat ze alles maar prijsgeven
Bedoelt ze dan te zeggen dat ze haar rijbewijs toch wel krijgt en Jaap het nakijken heeft?quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:53 schreef Dark het volgende:
Nee, wie dan?quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:06 schreef SiRojK het volgende:
Iedereen wist het al van de nieuwe butler?
Ik niet, vertel.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:06 schreef SiRojK het volgende:
Iedereen wist het al van de nieuwe butler?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |